Co się dzieje, gdy strona ma filtr ręczny Google?

Co się dzieje, gdy strona ma filtr ręczny Google?

Kilka słów o filtrach Google?

Filtry i bany Google są karami nakładanymi na webmasterów, którzy łamią wytyczne opracowane przez Google. Najprostszy podział filtrów to filtry ręczne – nakładane przez pracowników firmy i filtry algorytmiczne – nakładane przez algorytm. Jeżeli w czasie pozycjonowania swojej strony stosujesz się do wszystkich wytycznych, nie powinieneś martwić się o filtry Google.

Twoja strona ma filtr Google – co w związku z tym?

Co dzieje się ze stronami, na które zostały nałożone filtry i bany Google? Przeważnie spadają w wynikach wyszukiwania. Czasami strony, które dopuściły się wyraźnych przewinień całkowicie znikają z ich wyników. Za drobne “machlojki” webmasterzy karani są obniżeniem wyników wyszukiwania o kilka bądź kilkadziesiąt pozycji albo niepozwoleniem na osiągnięcie wysokich wyników. Bywa, że zostaje nałożony filtr, który sprawia, że treść strony nie zostaje indeksowana przez roboty. Można się spotkać z filtrami w Google za nienaturalne linki lub za duplicate content. Surowo karany jest przez Google cloaking, czyli wyświetlanie różnych stron dla użytkowników i robotów sieciowych.
Najskuteczniejszym sposobem na uniknięcie filtrów Google jest po prostu pamiętanie o standardach, wytyczonych przez Google.

Post Author: