Biegi stały się obecnie preferowaną dziedziną sportu ogromnej liczby Polaków. To aktywność, którą można uprawiać wszędzie, gdyż nawet w dużych miastach nadal istnieją spore tereny zielone oraz deptaki, gdzie można biegać. A co najistotniejsze – jogging niewiele kosztuje. Wystarczy przecież mieć odpowiednie buty, pochłaniający pot t-shirt i odrobinę chęci.
Gadżet dla biegacza może być przydatną pamiątką z imprezy sportowej
Również w niewielkich miasteczkach co jakiś czas odbywają się biegi, w których partycypują zarówno pasjonaci tego sportu, jak i zawodowcy. Wpisanie się na tego typu event sportowy często wiąże się z nieznaczną opłatą, w ramach której poza dopuszczeniem do startu uczestnicy dostają również mały zestaw gadżetów. Bazą takiego pakietu startowego zazwyczaj jest numer zawodnika,t-shirt biegowy , niekiedy izotonik. Jednak coraz częściej sponsorzy półmaratonów dołączają do nich inne gadżety dla biegacza. Na bardziej prestiżowych wydarzeniach sportowych mogą to być np. mały ręcznik do otarcia potu, pas sportowy na biodra, czyli popularna nerka czy też opaska do biegania, w której można trzymać klucze albo telefon. Biegacze bardzo doceniają takie pakiety gadżetów, bowiem nawet jeśli nie wywalczą w biegu nagradzanego miejsca, to t-shirt z nazwą imprezy będzie stanowić materialną pamiątkę z udziału w biegu. Co istotne, jest to pamiątka użyteczna, którą sportowiec może ubierać podczas swoich treningów.
Gadżety dla biegacza – umieść na nich logotyp sponsora eventu
Duże i małe wydarzenia sportowe nie mogłyby rzecz jasna istnieć bez pomocy sponsorów finansujących ich przygotowanie. Zwykle logo patronów oraz organizatorów biegów umieszcza się nie tylko na banerach bądź plakatach reklamujących wydarzenie, ale również i na gadżetach wręczanych biegaczom. W zależności od rodzaju materiału czy tworzywa, z którego wykonane zostały gadżety dla biegaczy, do umieszczenia na nich logo organizatorów stosowane są różnorodne techniki nadruku. W przypadku odzieży sportowej jest to zwykle sitodruk zapewniający ogromną trwałość grafiki.