Szykujesz dużą akcję promocyjną? Zamów smycze i breloki reklamowe

Szykujesz dużą akcję promocyjną? Zamów smycze i breloki reklamowe

Praca nad wizerunkiem firmy to skomplikowane zadanie, opierające się na przedsięwzięciach z zakresu różnych dziedzin. Jedną z nich jest bez wątpienia wykorzystanie gadżetów promocyjnych, które mają wywołać skojarzenia z konkretną firmą. Te gadżety z logo powinny być w pierwszej kolejności użyteczne – w ten sposób osoby nimi obdarowane będą częściej ich używać, a przez to będą bardziej zżyci z marką. Z tej przyczyny firmy wybierające tę formę reklamy zazwyczaj stawiają na takie gadżety jak kalkulatory, zeszyty lub latarki. Znacznym powodzeniem cieszą się również smycze i breloki z własnym nadrukiem. Dlaczego warto je kupić? Kiedy najlepiej się sprawdzą?

Smycze z logo – gadżet nie tylko dla promocji

Przyczyny popularności breloków i smyczy z logo nie musimy daleko szukać. O ich powodzeniu jako gadżetów używanych w promocji przesądzają w szczególności ich rozsądny koszt produkcji, oscylujący wokół na ogół paru złotych za sztukę. To sprawia, że bez narażania firmy na ogromne wydatki, można kupić ich dużą ilość. Nie jest to bez znaczenia dla przedsiębiorstw planujących szeroko zakrojone działania marketingowe, opierające się m.in o przekazywanie gadżetów tysiącom osób, np. odwiedzającym firmowy pawilon podczas targów lub klientom marketu. Smycze z nadrukiem są też często kupowane przez korporacje dla własnych pracowników – pozwalają wygodnie nosić karty używane do otwierania drzwi oraz identyfikatory.

Breloki reklamowe nie tylko dekoracja do kluczy

Co natomiast z brelokami? Główną przyczyną, dla którego przedsiębiorcy często wybierają breloki z logo jest ich niesamowita duża różnorodność. Pośród nich są zarówno te służące jako ozdoba do kluczy, jak i breloki o większej użyteczności, jak przykładowo miarki, latarki bądź otwieracze do kapsli.

Post Author: