Przed właścicielami marek, którzy wybierają się na targi albo organizują promocję, nierzadko stoi dylemat, jaki gadżet reklamowy zamówić. Powinien on przecież nie tylko przyciągnąć uwagę klientów, ale też być na tyle przydatny, żeby od czasu do czasu go wykorzystywali i tą drogą umacniali przywiązanie do marki. Artykułem tego rodzaju są właśnie torby z nadrukiem.
Torby z własnym nadrukiem – typy
Sprawdzając strony drukarni zajmujących się nadrukami na gadżetach promocyjnych nie trudno spostrzec, iż pod kategorią “torba” kryje się sporo artykułów. Są to miedzy innymi torby na zakupy – bardzo funkcjonalny i prawdopodobnie najpopularniejszy gadżet reklamowy. Nadruk nazwy eventu lub logo na jutowych, bawełnianych oraz płóciennych torbach na ramię po prostu świetnie wygląda, a jednocześnie jest na tyle wytrzymały, aby długo utrzymywać się na materiale. Następną zaletą tych toreb jest ich koszt. Zależnie od nakładu zamówienia i rodzaju torby, cena z reguły rozpoczyna się od paru złotych za jedną sztukę. Napisy nanosi również na torbach na laptopa czy torbach konferencyjnych i termoizolacyjnych. Są to gadżety, które docenią na pewno organizatorzy popularnych sympozjów oraz pokazów. Naturalnie, cena produktów tego rodzaju i wykonania druku na nich jest już zdecydowanie wyższa – osiąga nawet kilkadziesiąt złotych.
Co zamówić oprócz toreb na ramię?
Agencje organizujące działania marketingowe na ogół zlecają jednoczesne wykonanie kilku różnych gadżetów. Winny więc nawiązać współpracę z hurtownią z gadżetami, która ma w ofercie jeszcze co najmniej kilkanaście innych produktów promocyjnych do zadruku. Razem z torbami bawełnianymi warto zdecydować się np. na nadruk na zagłówkach, parasolach bądź pozostałych praktycznych produktach z tkaniny lub uzupełnić zlecenie o standardowe gadżety reklamowe, jak smycze, ołówki oraz długopisy, które bezustannie cieszą się zainteresowaniem klientów.