Pawilony handlowe – rodzaje i zastosowanie

Pawilony handlowe – rodzaje i zastosowanie

Pawilony są pomocne w każdej firmie z branży handlowej. Stanowią przedłużenie sklepu stacjonarnego albo też mogą być nadrzędnym punktem sprzedaży. Szczególnie dobrze sprawdzają się podczas giełd i podobnych imprez, a dodatkowo, dzięki mobilności i łatwemu montażowi, stosuje się je np. do handlu na sezonowych wyprzedażach czy w miejscowościach letniskowych. Aby pawilon handlowy dobrze wypełniał swoje zadania, winien być odpowiednio dostosowany do potrzeb użytkownika. Na co zatem zwracać uwagę przy jego wyborze?

Pawilony handlowe – jak wybrać?

Producenci oferują różne rodzaje przenośnych pawilonów handlowych. Każdy z nich można zaliczyć do jednej z 2 grup – pawilonów namiotowych lub ze sztywnymi ścianami. Te ostatnie wykonywane są na przykład z drewna albo płyty obornickiej. Charakteryzują się względnie szybkim montażem, jednakże ich mobilność jest dużo mniejsza aniżeli pawilonów namiotowych. Są także od nich daleko droższe, przez co polecane są raczej do punktów stacjonarnych. Ponadto, mogą pełnić funkcję kas biletowych, portierni lub kiosków.

Pawilon namiot – dlaczego warto go używać?

Jeśli pawilon handlowy ma być raz za razem przestawiany lub priorytetem jest dla nas cena, najlepszym wyborem będzie pawilon namiot. Wbrew pozorom, tego typu konstrukcje charakteryzują się znaczną wytrzymałością, będąca wynikiem zastosowania do ich produkcji najwyższej jakości materiałów. Zarówno rury, z których wykonane są konstrukcje, jak i powłoki, są odporne na niekorzystne warunki atmosferyczne oraz uszkodzenia mechaniczne. To sprawia, że namiotowe pawilony handlowe, jeśli będą należycie konserwowane, posłużą kilkanaście lat – również przy intensywnym użytkowaniu.

Post Author: