Google podpowiada, jakie są cechy dobrej firmy SEO

Google podpowiada, jakie są cechy dobrej firmy SEO

Na https://bit.ly/3eDsBqX znajdziesz więcej szczegółów o tym, czym wyróżnia się dobra firma SEO.

Kiedy posiadasz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę firmową, niewątpliwie z czasem myślisz nad tym, co zrobić, by pojawiała się ona jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Wiadomo przecież, iż dziś obecność w sieci jest jedną z podstaw sukcesu, bo to właśnie stąd gros klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak zatem zatrudnić rzetelną agencję SEO? Rekomendujemy skorzystać z sugestii specjalistów.

Google radzi, jak znaleźć dobrą agencję SEO

Nie da się ukryć, iż cała branża usług SEO, innymi słowy działań mających na celu optymalizację stron www pod wyszukiwarki, zaistniała i nieprzerwanie rozkwita właściwie tylko za sprawą Google. Pomimo istnienia licznych opcji, jak m.in. Baidu, Yandex bądź Yahoo, w dalszym ciągu najistotniejsze są pozycje uzyskane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto potrzebuje zyskać widoczność w internecie, powinien pracować na swoje miejsce w top 10 w Google. W przypadku branż, w których występuje silna konkurencja, na ogół jest to nierealne bez konsultacji z ekspertami z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których koncepcja SEO jest czymś zupełnie nowym, i przyszykowało krótki film o tym, jak zatrudnić solidną agencję SEO.

Podstawowe cechy solidnej agencji SEO

Pracownik Google z przeszło dziesięcioletnim stażem w kilku punktach wyjaśnia, jak poznać solidną firmę SEO, wymieniając wśród głównych cech między innymi:

  • zadbanie o ogólną widoczność strony www, a nie wyłącznie pozycjonowanie w wyszukiwarce na pojedyncze słowa kluczowe,
  • zagwarantowanie witrynie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad podniesieniem jej użyteczności,
  • przejrzystość odnośnie podejmowanych działań, np. poprzez stały dostęp do statystyk strony i cykliczne raporty,
  • zdolność estymacji czasu oraz budżetu potrzebnego do zakończenia planowanych wdrożenia,
  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od zrozumienia, w jaki sposób klient prowadzi swój biznes, jakie są cele jego firmy i kto jest jego najsilniejszą konkurencją.

Przedstawicielka firmy Google podkreśla również, iż dobra agencja SEO w żadnym wypadku nie obieca spektakularnych wyników z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony www jest procesem długofalowym, w szeregu przypadków dającym namacalne rezultaty zazwyczaj po kilku miesiącach działań.

Post Author: