Komu zlecić wykonanie audytu strony lub sklepu internetowego?

Komu zlecić wykonanie audytu strony lub sklepu internetowego?

Na https://bit.ly/3299BMM zlecisz audyty stron internetowych

Audyt – podając za internetowym wydaniem Słownika Języka Polskiego PWN – to sprawdzenie spółki, przedsiębiorstwa bądź firmy pod kątem przeróżnych obszarów, między innymi organizacyjnych i finansowych, jak również analiza perspektyw dalszego rozwoju. Co, mając na uwadze powyższą definicję, oznacza zatem audyt SEO? Jest to dogłębna analiza strony internetowej, oceniająca różne jej aspekty, jak prędkość wczytywania się strony, tytuły i opisy meta, kod strony, hierarchię nagłówków i wiele mniej i bardziej ważnych elementów. Poza samym zestawieniem nieprawidłowości oraz błędów, w rzetelnym audycie SEO muszą znaleźć się też zalecenia odnośnie rozwiązania odnalezionych problemów.

Audyt SEO analizuje stronę www pod kątem zgodności ze normami W3C, treści na stronie, użyteczności, jak również poprawności kodu. Oprócz tego sprawdzane jest również, czy strona jest przyjazna dla wyszukiwarek. W uproszczeniu, audyt SEO zleca się agencji, żeby wykryła ona wszystkie dysfunkcje strony oraz – co najważniejsze – zaproponowała rozwiązania, które umożliwią ich naprawę.

Ile trzeba zaczekać na płatny audyt SEO?

Online można znaleźć dużo narzędzi oraz stron, przy użyciu których można ekspresowo i bez ponoszenia żadnych kosztów przeprowadzić audyt SEO strony www. Atuty tej opcji? Szybkość i cena. Minusy? Całkiem sporo. Wersje testowe bądź też darmowe narzędzia z niewielką liczbą opcji, nie są idealne. Jeżeli już odnajdą pewne błędy na stronie, to z reguły nie wszystkie. Dużo problemów (m.in. w kodzie) dostrzec można jedynie w trakcie analizy przeprowadzonej nie przez oprogramowanie, a przez człowieka.

Na audyt SEO realizowany przez agencję oczekuje się na ogół od kilkunastu dni do ok 30 dni. Okres na dostarczenie analizy powinien zostać sprecyzowany w umowie zawartej z agencją, która podjęła się jego wykonania. Taki audyt umożliwia wykrycie wszystkich newralgicznych błędów występujących na stronie. Jeśli strona była postawiona na platformie typu Magento czy Shoper albo na ogólnodostępnym szablonie, to elementów do naprawienia może być cała masa. Jeśli strona wolno się ładuje i ma praktycznie zerową widoczność na najistotniejsze dla klienta frazy, to też są to sygnały, iż zlecenie zewnętrznej firmie SEO audytu jest trafnym pomysłem.

Jakie problemy odkrywa audyt SEO?

Dobrze wykonany audyt SEO może wykryć szereg wad strony, najczęściej:

  • niska prędkość wczytywania się witryny w wersji desktopowej i mobilnej,
  • błędy w wersji mobilnej strony, takie jak zbyt wolne ładowanie się różnych obrazów,
  • brak tłumaczeń wersji językowych strony,
  • poprawność w hierarchii nagłówków,
  • problemy z dostępem do strony dla robotów,
  • przyczyny słabej widoczności strony na frazy kluczowe,
  • brak czy też źle wypełniona wizytówka Google Moja Firma,
  • brak metadanych,
  • słaba jakość zawartości strony,
  • jakość kodu witryny,
  • faktyczna liczba zaindeksowanych podstron,
  • brak albo niewłaściwa integracja z narzędziami Google (przykładowo Google Search Console)

.

Dane kontaktowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]

Post Author: